Echt genoten !

Knoeveldaag

Daar zit je dan.
Recht op in bed; om 07:00uur en stiekem al 2 uur wakker omdat het vandaag dan zover is. Een dag waar je al weken samen naar uit kijkt.
Vandaag krijgt onze dochter en zoon een Knoeveldaag.
Zelfs mama vindt het spannend en heeft er enorm veel zin in.
Eindelijk het is tijd om ons aan te kleden. Want om 08:30 uur worden wij door Eddy en Ragnhild opgehaald. Tijdens het aankleden vraagt onze zoon of we nog eerst even gaan eten? Waarop ik antwoord nee lieverd want dat gaan we vandaag ook ergens anders doen.

Dan is het toch eindelijk 08:30 uur en klokslag staan Eddy en Ragnhild bij ons voor met de mooie knoevelbus.
Op naar de eerste locatie.
Maar goed dat we goede honger hadden. Want onze eerste stop is van der Valk hotel Maastricht.
Jeetje wat een buffet Heerlijk…voor iedereen wat wils. Geweldig. En voor de kids op het eind nog een mini spel en kleurtjes om te kleuren.

Met volle buikjes gaan we terug naar de bus om richting geheime locatie 2 te gaan. In de bus wordt wel gespeculeerd over de locatie… mijn vriend heeft dan al vrij snel een idee. Maar omdat mijn topografie vreselijk slecht is heb ik nog steeds geen idee. Dat is toch te leuk!!!! Gewoon niet weten waar je heen gaat.

Dan is daar die geheime locatie eindelijk.
Plopsa indoor Hasselt! Serieus!!! Wat een feest!!!
En een feest is het zeker. We zijn nog geen 2 minuten binnen en we zijn al met Piet piraat en Maya de bij op de foto geweest. We doen bijna alle attracties.
Waar de ene heel spannend is en de andere buikpijn en misselijk maakt hebben ze toch allemaal één ding gelijk. Ze zijn allemaal superleuk en gaaf.
Zelfs aan een hapje eten en drinken is gedacht door dit geweldige team.
De kids mogen zichzelf laten schminken met accessoires erbij.
En klimmen in de klimboom.
En alsof dat alles niet genoeg is pikken we ook nog een Bumba showtje mee.
Mijn kids hebben alleen maar een smileop hun gezicht en genieten volop.
Aan alle mooie dingen komt helaas een eind. Ze mogen een aandenken uit het souvenierswinkeltje meenemen en gaan dan terug de bus in.

Zei ik einde??? Grapje … we mogen ook nog heerlijk een hapje eten. Dus op naar locatie 3. De gouden lepel in Geleen it is.
Ook daar is overal weer aan gedacht. Voor ieder wat wils. Nu is het dan echt klaar. Met buikjes vol en een hoofd geweldig mooie herinneringen gaan wij naar huis.

Lieve Eddy en Ragnhild,
Jullie hebben ons een onvergetelijke dag gegeven. Een dag met een gouden randje erom.
Een plekje in ons hart!
Wij zijn jullie onwijs dankbaar.
En hopelijk tot weerziens.

Liefs Bart, Chris, Lyam en Guusje

Senna geknoeveld.