Jazz helemaal in zijn nopjes !

Uzze knoeveldaag”

Gisteren was het dan eindelijk zover…onze knoeveldag!

Niets vermoedend zat jazz in de ochtend samen met zijn zusje op de bank te wachten totdat wij hun nr school zouden brengen maar dit liep net even anders…

Eenmaal de deur uit stond het knoevelbusje buiten te wachten op jazz die natuurlijk erg verrast was!! Heerlijk om hem zo verrast te zien!
Jazz en zijn zusje kregen al gelijk een leuke beer cadeau!
We mochten het busje instappen niet wetende wat er allemaal ging gebeuren maar duidelijk was vanaf het begin al medegedeeld mama de hele dag niks te zeggen had hihi.

Als eerste werden wij naar Hotel van der valk gereden voor een overheerlijk luxe ontbijt aan een mooi versierde tafel met ballonnen.
Hier had mama inderdaad ook echt niks in te brengen want er ontbeten met pannenkoeken en poffertjes met heeeeeel veel suiker! Alles mocht.
Hier ook weer verwend met kadootjes voor de kids en heerlijk ontbeten samen met de knoeveleers.

Hoppa weer het busje in voor een volgend ritje… spannend niet wetend waarheen….

We reden naar schimmert en mochten daar bij “Vissers chocolade” na een leuke interessante rondleiding zelf met de chocolade gaan knoeien ( en snoepen!!)
Veel gelachen en we keken onze ogen uit, zoveel lekkers! Walhalla voor ons chocolade verslaafden!

Alsof dit nog niet genoeg was werden we nadat we afscheid hadden genomen van het lieve personeel alweer ingeladen voor een volgend ritje!
Wij kregen heel veel chocolade mee en natuurlijk onze zelfversierde chocolade knoevelberen!

Nu naar….TOVERLAND!! Wat een verrassing! Hier hebben wij ons super vermaakt! Het was zonnig en we hebben veel attracties kunnen doen! Volop genoten van dit leuke pretpark en zelfs Eddy was te vinden voor alles wat ronddraaide.

Rond 17:00 uur voelden wij onZe voetjes niet meer en zijn wij teruggereden…. Maar….. er kwam nog iets achteraan!!! Wij mochten als afsluiter heerlijk samen eten bij de gouden lepel in Geleen! Hier hebben wij heerlijk genoten van het eten en de lieve service van het personeel. De kinderen mochten hier zelf hun eten kiezen en heel veel toetjes eten. Genieten!! Rollend naar buiten!

Eddy en Harry en stichting de knoevel en vrijwilligers en sponsors iedereen wat mee heeft geholpen om deze dag onvergetelijk te maken voor ons; BEDAANK! Veer hobbe genote! Unne dikke knoevel vaan us! 🐻en een extra knuffel van jazz. Het woar unne super sjoene daag !!

Prinses Yadé
sham bezocht aladin.