Aladin

Ons dagje Scheveningen en de musical Aladdin

We vetrokken om 8.30u richting scheveningen met 2 vrolijke enthousiaste meiden. De heenreis was super, doordat ze lekker een spelletje mariokart op de switch hebben kunnen doen😁.

Toen eenmaal aangekomen even broodje eten, wandelen over de pier en natuurlijk een ijsje eten😛.

Na het ijsje was het de bedoeling dat we alleen schelpen gingen zoeken op het strand, aangezien de weersvoorspellingen hadden gezegd dat het maar 18 graden zou zijn. En wat merken we, wij komen aan op het strand en het was een heerlijk lekker weertje om toch de zee in te gaan. Nou weet je wat, dachten we, we hebben extra kleding en een handdoek bij, dan maar met de kleren in het water🤣. En wat hadden ze een lol met hun tweeën en wij met onze schoenen aan maar weg rennen van het water🤦‍♀️.

Daarna werd het tijd om de dames af te drogen, om te kleden en richting het theater te gaan.

Eenmaal hier straalde ze ook weer van oor tot oor🤩. Gedurende de musical lagen ze voornamelijk heel erg in een deuk om de geest en wat vonden ze het vliegend tapijt geweldig🥰, jammer dat we geen foto’s en video’s mochten maken anders had iedereen een beetje mee kunnen genieten van de musical.

Natuurlijk na de voorstellingen was het tijd voor wat te eten, en wat willen kinderen altijd, MCDONALDS, dus zijn we terug naar de pier gelopen en hebben daar genoten van ons eten en het uitzicht.

En als afsluiter hebben de dames nog een ritje gedaan op de carrousel op de pier.

Hierna was het tijd om richting de auto en huiswaarts te gaan.

Het was echt een geweldige dag, de meiden hebben heerlijk genoten en de mama’s stiekem ook.
Stichting de knoevel en Robin super bedankt voor deze fantastische dag💖.

#stichtingdeknoevel #fantastischedag #genieten #zonzeestrand #musicalaladdin

knoeveldag van Indy.