Lieke en Max geknoeveld

Dinsdag 5 april was het dan zo ver. Zowel Max als Lieke wisten niet wat hen te wachten stond op deze (aan het begin) regenachtige dag.
Beiden hadden ze studiedag en de dag had nog geen invulling gekregen. Enkel dat ze om 8.00u aangekleed moesten zijn, want we zouden samen ergens gaan ontbijten.
Zo gezegd zo gedaan. Maar een vreemde situatie vonden ze het toch, en een regen aan vragen kwam op ons af.
Aangekomen bij Van der Valk Maastricht (want daar gingen we samen ontbijten 😉) stuitten we “o zo toevallig” op Harrie en Eddy.
Harrie en Eddy nodigden ons uit om samen te ontbijten. Max en Lieke gingen akkoord.
Gaandeweg het ontbijt werd het duidelijk dat er meer op het programma stond. We werden uitgenodigd om een tourtje mee te maken met de nieuwe Knoevelbus. Daar hadden Max en lieke wel oren naar!
Eenmaal onderweg kwam Harrie met een ander, nog leuker voorstel. Of ze zin hadden om naar de Efteling te gaan? De smile op de gezichten van Max en Lieke spraken boekdelen. Ja, dat wilden ze natuurlijk wel!
Wat daarna allemaal volgende was natuurlijk een feest van een dag. De heftigste attracties waren niet aan Max en Lieke besteed. Maar zoooo veel andere leuke dingen te doen: Droomvlucht, Fata Morgana, Carnaval Festival en natuurlijk ook een wandeling door het sprookjesbos. Samen lekker lunchen.
Bij het ballengooien werden er ook nog eens 2 prachtige mega-knuffels gewonnen. Het kon niet op!
Rond 16.00u waren zowel Max als Lieke voldaan en tevreden. De terugrit werd ingezet. Het was nu dan ook wel wat stiller dan op de heenreis 😉.
Toen gedacht was dat de verrassingen “op” bleek er dus toch nog eentje “in het vat” te zitten. We gingen heerlijk uit eten in Geleen bij de Gouden Lepel. Hier hadden Max en Lieke wel oren naar!
Na het zalige eten met heerlijk dessert (met vuurwerk!) vroegen we aan Max en Lieke welk punt deze dag kreeg: Het oordeel was unaniem: een 10!!
Hierna reden we huiswaarts en namen we afscheid van Harrie en Eddy. We bedankten hen voor deze geweldige dag. Een prachtige herinnering rijker! Thuis aangekomen praatten we nog even na met de kids. Ze hadden het fantastisch gevonden!
Stichting de Knoevel, Harry en Eddy! Ontzettend bedankt voor deze geweldige dag! Jullie doen fantastisch werk en weten kinderen een prachtige, onvergetelijke dag te bezorgen!

samen in de efteling.
rolstoelauto voor Xavi