op naar duinrel !

Vrijdag hebben Frank en mama om 13 uur Robin op school verrast door hem op te halen voor een verrassing… Hij kreeg als eerste hint een zakje kikker snoepjes en vervolgens een kaartje met uitleg. Robin had deze verrassing totaal niet zien aankomen en raakte er even door geëmotioneerd. De auto was al helemaal ingepakt en het was 2,5 uur rijden naar Wassenaar.
We konden na de check in meteen in ons leuke huisje terecht en hebben heerlijk gegourmet en zijn daarna nog even gezellig naar de pub met gamehal geweest. Dit was al een gezellige dag en het leukste moest nog komen!
De volgende dag zijn we vroeg in de ochtend naar het tikibad gegaan en kwam Robin zijn wens in vervulling… een super ervaring in het grootste waterpark van de Benelux. Wat hebben we een lol gehad in de vele glijbanen en het golfslagbad. Niets was voor Robin te eng en mama, Frank en Demi deden stoer mee.
Toen de tijd erop zat, konden we nog tot 21 uur onze lol op in het aangesloten attractiepark. Ook dit was genieten, lachen en super fijn met elkaar!
Moe en voldaan gingen we naar bed en zondag brak alweer de laatste dag aan.
Met spierpijn stonden we op en na het ontbijt konden we weer 3 uur gaan zwemmen en vervolgens nog tot 16 uur in het attractiepark terecht. We hebben het maximale uit het weekend gehaald en komen hier zeker nog eens terug!
Bedankt stichting Knoevel voor deze ervaring en het laten uitkomen van Robin zijn droom! We hebben enorm genoten met ons vieren

rolstoelauto voor Xavi
elano in zijn element.