Raf in zijn element.

Verslag Efteling 22 en 23 juli 2020, mogelijk gemaakt door stichting de Knoevel:

Vorig jaar werd Raf verrast door Harry en Ron met het heugelijke nieuws dat hij mocht overnachten in het Efteling hotel en 2 dagen mocht doorbrengen in het park.

Door de maatregelen rondom Corona, is ons verblijf tot 3 keer toe verzet en kon op 22 en 23 juli Raf zijn wens in vervulling gaan.

Wat heeft hij genoten. Het verblijf in het hotel vond hij geweldig.
Raf genoot van de nieuwe max & moris achtbaan. Wij zijn er niet 1 keer, maar in totaal 5 keer in geweest 😀 Hij kreeg er geen genoeg van. Ook Symbolica en de Piranha waren favoriet. De eerste dag zijn wij tot 22 uur in het park verbleven. Als afsluiter Aquanura aanschouwt. Wat is dat mooi! De tweede dag mochten we ontbijten bij Polles Keuken, daar zijn we ontzettend verwend geworden. Daarna heeft Raf de Vliegende Hollander ondervonden. Dit vond hij van de ene kant heel spannend, maar gelukkig vond hij de rit geweldig! We zijn deze dagen vele verschillende attracties in gegaan. Raf kreeg er geen genoeg van en wilde niet meer naar huis.

Het was heerlijk om hem zien te genieten. Wij zijn stichting de Knoevel ontzettend dankbaar hiervoor. Zijn gezichtje zien stralen geeft ons energie.
Nogmaals stichting de knoevel ontzettend bedankt voor dit geweldige kado!!

Yoram geknoeveld
Bas en Ben in hun nopjes,