Liam

Eind maart zou Liam zijn verwendag krijgen, maar door Corona kon dit helaas niet doorgaan, wat begrijpelijk is.

We waren dus erg verheugd toen we 2 weken geleden een telefoontje kregen dat Liam alsnog zijn verwendag ging krijgen..

We mochten een nacht boeken in het Efteling hotel. Met 2 dagen entree van de Efteling.
Hoe geweldig is dat.
Liam vondt het helemaal geweldig! En wij ook.
We hebben geboekt voor 22 en 23 mei overnachten in de Vliegende Hollander kamer.

Toen we aankwamen bij het hotel, zijn we eerst gaan genieten in de Efteling. Wat een heerlijke dag.. Veel attracties kunnen bezoeken, want het viel reuze mee met de wachttijden door de corona maatregelen.
De favoriete achtbanen van Liam zijn Joris en de draak en de Vliegende Hollander. Die zijn we dan ook gelijk gaan bezoeken. En daarna nog verschillende attracties bezocht natuurlijk.

Op het einde van de dag zijn we gaan inchecken in het hotel.

Prachtig hotel met allerlei kenmerken van de Efteling, super leuk.
Toen mochten we naar onze kamer.

Wow, wat een belevenis. Het was net of je op het schip de Vliegende Hollander zat, met de muziek van de attractie erbij.. echt heel leuk.

We hebben er heerlijk geslapen, en de volgende dag weet vroeg op om aan het ontbijt aan te schuiven.
We werden voorzien van veel lekkers.

Na het ontbijt zijn we weer gezellig naar de Efteling gegaan.
Eerst gingen papa en zus de Baron in.
En daarna troffen we ons met Harry en Ron, even gezellig gekletst.
Daarna gingen we weer naar de Joris en de Draak en de Vliegende Hollander.

Deze dag was het wat drukker en moesten we wat langer wachten.
Ook wilde Liam nog graag naar de Symbolica.

We hebben 2 geweldige dagen gehad, en Liam straalde van oor tot oor.

Dit gaat hij nooit meer vergeten.

Stichting de Knoevel heel erg bedankt voor deze super mooie dagen.

Groetjes Liam, Jenna, Cindy en Dimitri

Senn in de efteling
Rayan's knoeveldag 9 maart.