Knoeveldag rylana henssen.

Begin augustus ging er bij ons een aftelkalender op de koelkast iedere dag werd er een sticker geplakt en zo kwamen we ook iedere dag korter bij de verrassingsdag op 27 augustus 2019. Op 26 augustus werd savonds de laatste sticker geplakt morgen was het zover. Iedereen ging vroeg naar bed en smorgens waren de meiden al vroeg wakker waar zou de verrassingsdag heen gaan. We gingen op pad rylana 8 jaar heeft adhd, autisme en high sensitief. Om half 8 zaten we met rhyona 6 jaar en raelynn 5 jaar papa ralph en mama rianne in de auto op weg naar maastricht naar hotel de valk. Toen we er aankwamen stonden daar harry en eddy op ons te wachten er werd gehighfived. Vervolgens gingen we ontbijten de kids keken hun ogen uit wat was er veel keuze uiteindelijk hebben de pancakes en de poffertjes gewonnen en werd dit gegeten als start van een mooie dag. Onder het eten werd er gevraagd waar gaan we is het de valkenier of de efteling. Toen kwam het verlossende woord we gaan naar de efteling. Jippie werd er geroepen. Vervolgens werd en nog meer lekkers gegeten. Toen was het tijd om naar de bus te gaan daar lagen drie mooie beren te wachten op de meiden en voor het hele gezin was er een coole pet van stichting de knoevel. Daar gingen we de autobaan op eerst onder de tunnel door op weg richting eindhoven de kids deden goed opletten met de chauffeur harry. Onderweg viel papa in slaap waarop rylana harry een compliment gaf at hij een goede chauffeur was. Na een tijdje stond er een eindhoven meer op het bord toen konden de kids op tilburg letten ff erna zagen ze de borden met de efteling op. We reden de parkeerplaats op en het avontuur kon beginnen. De entreekaartjes werden gekocht en we gingen naar binnen direct in het begin zagen we assepoester en roodkapje rhyona en raelynn gingen er mee op de foto rylana wilde niet. Waar gaan we als eerste in werd er gevraagd de droomvlucht uiteindelijk kwamen we aan bij de symbolica hier wilde rhyona raelynn mama en papa en eddy wel in dus werd dit de eerste attractie waar we in gingen rylana bleef bij harry. Toen we in de rij stonden werd er gevraagd aan de meiden welke tour gaan we doen dat werd de schattentour. Vervolgens gingen we naar de droomvlucht rylana en rhyona gingen met eddy mee en raelynn met papa en mama wat was het mooi.
Toen was het tijd om iets te gaan eten dat werd een pardoesbox vol lekkers frietjes kipnuggets knijpfrijt en iets lekkers te drinken en een toverstaf als cadeau. Toen werden de carrousels gespot dat mochten we niet vergeten dus daar werd een ritje op gedaan. Nadat de meiden twee keer in een carroussel waren geweest hebben we nog ff met wat water gespeeld bij het vrouwtje met de twee ganzen wat een lol hadden we. We gingen weer verder op weg naar jokie en jet samen hebben we heel veel plezier gehad vanuit jokie en jet zijn papa eddy en rylana in een blauwe ketel geweest en dat zorgde voor verkoeling maar wat ging het hard. Toen gingen we op pad naar de pirana bootjes samen met rylana raelynn en papa en mama gingen we in de bootjes in de hoop dat we niet nat werden dat was van korte duur we waren net ingestapt of er kwam al een nevel aan water over ons heen eenmaal buiten op de waterbaan was het de kunst om zo min mogelijk water over ons heen te krijgen. Toen we uitstapte merkte we al gauw dat het ons niet was gelukt om droog te blijven. Toen wilde papa naar de baron en de meiden naar de fata morgana toen we uit de fata morgana kwamen werden we getrakteerd op iets te drinken of een ijsje de kids kozen een ijsje met kraaltjes het ijs was zo lekker vervolgens werden de handen gewassen nadat de ijsjes op waren. Toen gingen we op weg naar de oude tufferbaan waar we als gezin op elkaar waren aan het toeteren we hadden echt plezier. Toen we uit de oude tufferbaan kwamen mochten de kids nog alle drie een eendje hengelen en een mooie glittertas hengelen hier zaten mooie kados in. Toen was het alweer 16 uur en gingen we terug naar de bus op weg naar de auto maar plots harry ging de andere kant op waar gingen we nu heen een ritje door het centrum van maastricht en toen de parkeergarage in we parkeerde de bus en stapte uit daar gingen we op weg naar les grand buffet waar een zee aan eten klaar stond de kids wilde toch frietjes en frikandellen om mee te beginnen daarna werd er vanalles uitgeprobeerd van het lekkers. Toen gingen ze voor de dessert raelynn ging samen met papa kijken maar toen kwam frans theunisz raelynn ff helpen hij maakte er een lekker bordje van vol met desserts. Toen was het weer tijd om naar de bus te gaan we gingen terug naar de auto. Bij de auto aangekomen werd er natuurlijk geknoeveld. We hebben genoten van deze mooie dag en de kids willen wel vaker knoevelen met deze toppers dankjewel voor een onvergetelijke dag als deze. Wij bedanken jullie voor een mooie sprookjesrijke dag dankjewel stichting de knoevel.
Groetjes familie henssen

Feestje Nigel 18.