Ballonvaart familie Deenen

Maandag 15 juli, de avond van onze hele mooie verrassing van stichting Knoevel! De weergoden waren ons gunstig gestemd.
Wij, fam. Deenen werden verwend met een ballonvaart in Ballon de blauwe vogel!
Na een jaar waar voor altijd alles anders werd voor onze dochter en ons gezin, zijn we erg dankbaar dat wij dit samen met onze dochter, 2 vriendinnetjes en oom het luchtruim van Maastricht mochten betreden.

Midden in de woonwijk Amby werd de ballon onder vakkundige leiding en piloot Richard en zijn assistenten binnen enkele minuten op gezet.
We betraden de ballon en binnen no time zaten we op mooie hoogte. De stilte en rust boven in de ballon deed hun goed na een jaar vol turbulentie.
Een vaart over de weilanden en dorpjes van het Zuid Limburgse land. Wat een schoonheid!
Na een uurtje werd de landing ingezet. Achter de Boerencamping de Kersengraad in Sint Geertruid werd de mand met ballon vakkundig aan de grond gezet.

De champagne na de vaart en het uitreiken van de ballonvaart-certificaten maakte de hele belevenis helemaal af.

De zes passagiers hebben een ervaring mee gemaakt die hun nog lang zal heugen.
Dank je wel Stichting Knoevel en Stichting Ballon de Blauwe Vogel voor deze toch wel beetje spannende, in de lucht ontspannende maar voor al een positieve belevenis!

veel liefs
Fieke, Kim, Edwin, Vera, Fenna & Ivo