Noa geknoeveld

Dag 1. Eindelijk was het 29 maart. Sven en Noa waren al vroeg wakker om hun laatste spulletjes te pakken want vandaag was de dag dat ze eindelijk naar hun knoevel weekend mochten gaan. Zo de hond snel nog weg gebracht en toen vertrokken. Na een ritje van 1.5 uur waren we er eindelijk. Voor ons was daar eindelijk het hotel van het loonsche land bij de efteling. Wauw wat zag het er mooi uit allemaal. Snel aanmelden en toen het park in. Het was heerlijk weer en lekker rustig. Alles konden ze doen van de phyton tot aan symbolica, na even samen lekker gegeten te hebben en naar aquanura gekeken te hebbem zijn we naar onze hotelkamer gegaan. Doodop waren ze en hebben lekker geslapen want we hadden nog 2 dagen te gaan.

Dag 2. Ook vandaag scheen de zon weer heerlijk, na een uitgebreid ontbijtbuffet weer lekker het park in gegaan. Weer alle favorieten attracties werden aangedaan en een paar die we de dag ervoor nog niet gedaan hadden. Weer genoten beide kids van alles wat de efteling te bieden heeft. Sven bloeide helemaal op dit is toch echt zijn park, en Noa werd de grootste durfal van ons alle 4. Na iets vroeger het park verlaten te hebben om ons even op te frissen zijn we terug gegaan voor de theatershow Caro. Wauw wat hebben we ademloos zitten kijken. Helemaal vooraan alles goed te zien het voelde als een droom. Hierna gauw naar de kamer om lekker te slapen en op te laden voor de laatste dag.

Dag 3. Na het ontbijt snel de koffers in de auto gedaan en hup snel nog het park in om de favorieten attracties nog 1 soms 2 x te doen. Vandaag kwamen we pardoes tegen en O.J. Punctuel tegen. Snel samen op de foto al deze mooie herrineringen moeten we wel vast leggen om er een mooi herrinneringenboek van te kunnen maken. Na nog een aantal achtbanen en de droomvlucht gedaan te hebben was het helaas toch langzaam tijd om terug te rijden naar huis. Met nog een souvenier op zak was het dan toch echt tijd. Wat een weekend was dit. Een droom die uitgekomen is. Stichting de knoevel ontzettend bedankt. Het had niet mooier kunnen zijn.

Groetjes familie Limpens

KNoeveldag van Sem en Wesley