Ilse blij gemaakt.

Een onvergetelijke Knoeveldag..
Op 14 maart 2019 heb ik samen met mijn ouders een onvergetelijke Knoeveldag mogen meemaken. De dag begon met een heerlijk ontbijt in Maastricht, waarna we samen naar het centrum van Maastricht zijn gereden om een bezoek te brengen aan een visagiste die mijn moeder en mij van een mooie make-up hebben voorzien. Vervolgens zijn we samen met de visagiste en Harry van Stichting Knoevel naar de winkelstraat gegaan om mooie kleren uit te zoeken voor een foto-shoot die er s’middags zou worden gemaakt. Mijn moeder en ik zijn volledig in het nieuw gestoken. Mijn vader kreeg samen met eddy van stichting de knoevel een rondleiding achter de coulissen bij het Theater aan het Vrijthof.
Na een fijne lunch in een italiaans restaurant zijn we naar Sittard gereden. Ik had geen idee wat we daar gingen doen. Ik vertelde dat ik een Porsche een mooie auto vind. Als verrassing mocht ik een miniatuur model Porsche uitzoeken. Een fles Pokon zou ik er nog bij krijgen om hem te laten groeien tot een grote Porsche. Hierna zijn we naar de locatie gereden waar de foto-shoot gemaakt werd.
Voordat de fotoshoot gemaakt werd heeft de visagiste mijn make-up nog even bijgewerkt om me op en top te laten uitzien. De fotos werden gemaakt in een garage waar zeer exclusieve sportauto’s staan. Tenslotte heb ik nog een race-overal gekregen om aan te trekken voor de laatste foto’s.
Ik mocht kiezen in welke mooie auto ik een ritje wilde rijden. Natuurlijk koos ik voor een Porsche die er stond en ben hiermee naar Maastricht gebracht waar ik op het Vrijthof werd afgezet waar mijn ouders mij zouden opwachten.
Deze mooie dag werd afgesloten met een heerlijk diner met een lekker drankje.
Dankjewel Stichting Knoevel, het was onbeschrijfelijk.

Graag willen we bedanken: Hotel van der Valk Maastricht, Fabienne Perot, PUNE cosmetics, Theater aan het Vrijthof, Roger Grouwels, Da Roberto Scharn, Roel Schoenmaeckers. J Frans Jacobs
Jayden geknoeveld.
Jamie in de efteling