Jamie in de efteling

Wij zijn al een paar jaartjes bekend met stichting de Knoevel. Met veel plezier dragen we zelf ook af en toe een steentje bij waar we kunnen. Maar nu werden wij zelf weer verrast met een verwenweekend naar de Efteling. Jamie is een echte achtbaanfanaat dus hij was de dagen al aan het aftellen. Nog drie… twee… een…. en zaterdag was het eindelijk zover. Het inchecken in het hotel alleen al was een sprookje. Wat een super mooie kamer, vriendelijk personeel, de rust overviel ons dan ook meteen.
Helaas waren de meeste attracties dit weekend gesloten ivm de storm, dus ook de achtbanen, zelfs het sprookjesbos. Maar waar draait een Knoevel uitje nu precies om? Even de dagelijkse zorgen op een laag pitje zetten en genieten van het moment.
En genoten dat hebben we zeker! Door het slechte weer waren er maar weinig bezoekers dus binnen tien minuten zaten we in een privé wagentje bij Symbolica, de Droomvlucht had een wachtrij van vijf minuutjes, we zijn heerlijk gaan uiteten, een ontbijtje werd op de kamer geserveerd, we hebben de theatervoorstelling in het Eftelingtheater bijgewoond. Kortom wat een genot!!!!
We hebben weer even kunnen bijtanken. Positieve energie op kunnen doen voor de komende periode.
Nogmaals bedankt en een meeega dikke knoevel 🤗🤗🤗.

Ilse blij gemaakt.
Mason en Collin geknoeveld.