Mason en Collin geknoeveld.

Een knoeveldag voor 2 gezinnen. Allebei de gezinnen met een ziek kind. Samen genieten van een lekker ontbijt bij Hotel van der Valk Maastricht, de efteling en Les Grands Buffets. Lees de verslagen van de ouders:

Papa en mama van Collin:

Afgelopen woensdag zijn wij enorm verwend geworden door Stichting de Knoevel.
Een lieve vriendin had ons aangemeld bij Stichting de Knoevel en Harrie en Eddy kwamen snel na de aanmelding bij ons op bezoek om kennis met ons te maken. Ze waren al direct de beste vrienden met onze Collin. Hij voelde zich meteen op zijn gemak bij hun.
We spraken een datum af en hadden later nog contact. Omdat er nog plaats in de bus was, kwamen we op het idee om nog een gezin mee te nemen. Mason en zijn ouders leerden wij kennen in het ziekenhuis in Nijmegen. Daarna zagen we elkaar heel vaak in het ziekenhuis in Utrecht. Collin en Mason hebben beide leukemie. We kregen een band met dit lieve gezin en besloten daarom samen om hun mee te nemen op onze knoeveldag.
En wat hebben we genoten. We zijn eerst gaan ontbijten bij Van der Valk hotel in Maastricht. Wat een heerlijk buffet. Uitgebreider kan haast niet. De jongens kregen ook beide een mooie knuffel “kareltje” van Harrie en Eddy.
We vertrokken daarna met het busje naar…
De Efteling! Wat waren ze blij.
Collin liep regelmatig met Harrie of Eddy aan de hand. Hij straalde en door zijn enthousiasme had hij zoveel energie. In de Efteling zijn we nogmaals verwend met lekker eten en de kids gingen met gevulde tasjes richting de bus.
Op de terugweg vielen ze al snel in slaap.
Als verrassing gingen we nog bij Les Grands Buffets in Maastricht uiteten. Wat hebben we allemaal genoten.
Stichting de Knoevel, Harrie, Eddy en alle mensen die deze mooie stichting steunen,
Hartelijk dank voor deze mooie herinnering.
Groetjes van Patrick en Deborah en
een boks van Collin

Papa en mama van Mason:

De wekker gaat om 6 uur erg vroeg voor Mason. Maar dat maakte hem helemaal niks uit want vandaag ging die een hele leuke dag krijgen zei die. Aankleden spulletjes klaarmaken beetje voorbereiden op vanalles want waar we naartoe gingen dat was nog een verrassing. 7:30helmaal kaalr ervoor en vertrekken naar Maastricht samen met Deborah Patrick en Collin. Die zo lief zijn geweest om ons mee te vragen,eenmaal aangekomen bij de valk in Maastricht wachtte ons 2 heren. Harrie en Eddie Mason was natuurlijk een beetje zenuwachtig want hij wist niet wat er komen ging maar door Harrie en Eddie was het ijs snel gebroken, 2 hele vriendelijke spontane sympathieke heren met links en rechts een grapje en een knipoog. Eerst een ontbijt zeiden ze, want op een lege maag gebeurt er niks. Na een heerlijk ontbijt vertrokken we allemaal samen naar een nog onbekende bestemming Mason en Collin speelden wat in de bus en de rit vloog voorbij. Voor we het wisten waren we bij kaatsheuvel en zagen we een bordje efteling en wisten we al bijna zeker dat we daar naartoe gingen, en jawel hoor! Mason vond het helemaal geweldig want zoiets groots en sjiek had hij nog nooit gezien. Over de grote enge oranje vis waar pinokkio in zat of de fata morgana hij heeft het er de hele tijd over. En na een hele leuke dag in de efteling was het weer tijd om richting huis te gaan. In de bus op de terug weg sliepen de boys binnen 5 minuten ze waren helemaal op. En helemaal onder de indruk. Bijna in Maastricht aangekomen rond 18:15 zeiden harrie en Eddie we gaan nog even wat eten met zijn allen. We parkeerden de auto bij het vrijthof en stapten binnen bij les grande buffets een restaurant voor iedereen. We waren een beetje overdonderd het zag er gewoon heel mooi uit allemaal en alles was tot in de puntjes verzorgd en geregeld vanaf de 1e tot de laatste minuut. En het eten was gewoon heerlijk van sushi, tot pizza en van een lekker stukje bief op de grill naar frietjes en kipnuggets voor de kids. Een lekker toetje als afsluiter en dan is het bijna tijd om na huis te gaan. Wat natuurlijk heel jammer is want je wilt niet dat er een einde komt aan zo een mooie en leuke dag. voor ons maar absoluut zeker voor Mason een fantastische leuke dag en we zijn harrie en Eddie en de stichting de knoevel ontzettend dankbaar. Wij zullen dit nooit vergeten.! Bedankt voor alles.
Jamie in de efteling
Knoevel van Delaya