Eline geknoeveld !

Op uitnodiging van stichting Knoevel mochten wij een lang weekend met ons hele gezin van 5 naar de Efteling. Al meteen toen de vrijwilligers met Eline kwamen praten wist ze wat ze het liefste wilde. De Efteling is haar favoriete plek in Nederland, en ook de Efteling musicals en liedjes kent ze van buiten.
Wat hebben we genoten van onze sprookjesachtige dagen! We hebben gewandeld, gelachen en bewonderd. We zagen de Sprookjesboomshow en de nieuwe voorstelling Caro. Grote broer en zus gingen meermaals in alle achtbanen. Ons huis op park ‘Bosrijk’ was erg gezellig, waardoor het helemaal niet uitmaakte dat het ook een dag hard regende. We hebben gezwommen en in de Efteling was zelfs een grote overdekte ijshal.
Het meest bijzondere was nog wel dat Klaas Vaak ons met een privé-bezoek aan ons huis verraste. Hij las een sprookje voor en was ontzettend grappig. Met het speciale slaapzand kon Eline heerlijk slapen.
We konden er na deze dagen weer vol goede moed tegenaan. Een heel groot dankjewel daarvoor, Stichting Knoevel!

Amir
genieten in de efteling.