in de wolken

Op 26 September 2018 het zover.
We mochten met ons alle samen met mijn beste vriendin Tiziana de lucht in.
Mijn man die last heeft van hoogte vrees was sinds de datum bekend was enorm bang en zenuwachtig.
In de ochtend toen de wekker afging was ik gelijk entousiast en riep yeahhh vandaag is het zover.
Het zonnetje schijnt ,maar manlief kwam omhoog ,keek me met een schuin oog aan en zei ECHT niet.Hi hi.
Een paar uur later was het dan echt zover.
Vriendin ophalen,en samen onderweg naar Cadier en Keer waar we opgewacht werden door Niek Vreuls.
O jee,daar kwam de wagen met de aanhanger van Stichting de blauwe vogel.
Roland kreeg al wat klamme handjes en ook Amy ging al 3 keer naar het toilet en mama die had alleen maar lol.
Samen de ballon uitvouwen,warmstoken,instappen en toen de lucht in samen op weg met piloot Richard.
Een piloot met ervaring.
Wauw,binnen een half uur Had hij Roland al op zijn gemak gesteld en vaarde we boven de mooiste plekjes .
Chiara zat helemaal in haar gedachten.Hi
Zij maakte zich druk om de landing.
Deze ging overigens super goed.
We zijn geland in Elkenrade.
Hier hebben wij een luchtdoop certificaat ontvangen en een lekker glaasje gedronken.
We willen jullie allemaal bedanken voor deze enorme ervaring en dat jullie dit mogelijk hebben gemaakt. Stichting de Knoevel en Stichting Blauwe Vogel van harte bedank !
Knoevel van Marianne,Roland,Chiara,Amy en Tiziana

finn in zijn nopjes !