ISA GEKNOEVELD

Een tijdje geleden zijn wij enorm verrast door stichting Knoevel. We kregen een weekendje weg met zn drieën. Even heerlijk genieten van elkaar en wat waren we daar aan toe!

Afgelopen weekend was het zo ver. Met een volgeladen auto vertrokken wij naar Erperheide, Center parks.
Het was een heel groot park en alles was al mooi versierd met kerstlampjes. Dit vond Isa helemaal geweldig. Steeds wijzen naar de lampjes en hard ohhh roepen.

De eerste dag zijn we meteen lekker gaan zwemmen. Hier heeft Isa enorm van genoten. Niets was haar te wild. Ze ging zelfs samen met papa van alle glijbanen en van de wildwaterbaan.

Later in de indoor-speeltuin werden we geconfronteerd met de beperking van Isa. Dit soort momenten blijven altijd moeilijk. Tijdens dit soort momenten zien we hoeveel Isa geniet en dat zorgt ervoor dat wij ook weer een lach op ons gezicht krijgen. De ballenbak en de trampoline waren een enorm succes.

Tot slot kregen we een bezoekje van Orry. Dat was spannend in het begin, maar al snel reuze gezellig. De groene haren van Orry vond Isa vooral erg interessant. De gekregen knuffel (Wrappy) is nu al favoriet.

We zijn de stichting enorm dankbaar voor het weekendje met ons drieën!

IMG-20171214-WA0007 kopie IMG-20171214-WA0008 kopie IMG-20171214-WA0010 kopie IMG-20171214-WA0011 kopie IMG-20171214-WA0012 kopie IMG-20171214-WA0013 kopie

familie partouns in de efteling
verslag Knoeveldaag Milan Ghijsen