knoeveldag van Laura.

#BIJZONDER
Bijzondere dag, voor gezinnen met een Bijzonder kind, dankzij een Bijzondere stichting
Wij zijn de trotse ouders van drie kinderen. Ons middelste kind, Laura, is een Bijzonder kind.
Lieve kennissen hebben ons opgegeven voor een verwendag (Knoeveldag) van stichting De Knoevel.
Dinsdagochtend 15 november werden wij met een busje thuis opgehaald door het vrolijke duo Harrie en Ron, vrijwilligers van de stichting. Van ‘s morgens tot ’s avonds zat de dag vol mooie verrassingsmomenten voor het hele gezin. Écht de hele dag pure verwennerij; alleen maar stralende oogjes bij onze kindjes. Die dag blijft ons het hele leven bij ☺. Dankbaar en blij kijken we hierop terug.
Korte samenvatting van de verwendag:
Het begon met een grandioos ontbijtbuffet bij Van der Valk te Maastricht. Vervolgens ging de wens van Laura in vervulling: paardrijles bij Ponyclub Maastricht. Daarna naar Pizzeria Da Roberto te Maastricht. Daar mochten onze kinderen de pizza’s zelf bakken. Toppie! Pizza en Italiaans toetje op en verder door naar de volgende verrassing; GaiaZoo te Kerkrade. Daar genoten van aapjes kijken. Aan het einde van de middag mochten de kinderen nog speelgoed uitzoeken bij Intertoys te Maastricht. Niet te geloven! En als afsluiting nog een etentje met familieleden bij La Grande Buffet te Maastricht. Heerlijke wereldgerechten en lekkere drankjes genuttigd met onze dierbaren.
Dank aan alle vrijwilligers en sponsors van stichting De Knoevel!
Super bijzondere mooie herinnering erbij!
Tom en Lydia
img_0903-kopie

img_0905-kopie

img_0908-kopie

img_0924-kopie

img_0926-kopie

img_0931-kopie

img_0961-kopie

img_0984-kopie

img_1017-kopie

img_1034-kopie

img_1087-kopie

img_1110-kopie

img_1123-kopie

img_1141-kopie

img_1148-kopie

img_1176-kopie

img_1207-kopie

Knoevelweekend van Jamie
Jayden en Ciaran bij de Efteling.