Met dean en zijn familie op pad.

Verslag van Dean zijn fantastische Knoeveldag.
Dinsdag 8 november stond de verwendag van Dean gepland, we werden om 8:30 uur opgehaald en tot onze grote verrassing stond er een hele lange Limousine op ons te wachten, wat een geweldig begin van deze dag. Onderweg heeft Dean vanuit het raam van de Limousine naar iedereen gezwaaid en hij had de grootste lol. Na een overheerlijk ontbijt bij het van der Valk hotel in Maastricht, zijn we chocolade figuren/namen gaan maken bij Ralph Hagen chocolatier, in Gronsveld, met wel héél erg lekkere chocolade, alles werd flink versierd met gekleurde spikkels. Zusje Noa vond de chocolade zelfs zo lekker dat ze het rechtstreeks uit de spuitzak at. Toen was het tijd voor een bezoekje aan Dream Garage, ook in Gronsveld, met allemaal dure auto’s, Porsche, Ferrari etc, Dean wilde met alle auto’s op de foto en keek zijn ogen uit. Daarna volgde een heerlijke lunch, waarna we doorreden naar kinderstad Heerlen waar Dean en Noa zich heerlijk hebben kunnen uitleven en papa en mama zich ook weer heel even kind voelden in de botsauto’s. De dag werd afgesloten met een overheerlijk etentje in een wok restaurant en tot onze grote verrassing zaten opa en oma daar op ons te wachten. Als klap op de vuurpijl kregen Dean en Noa nog allebei een prachtig cadeau waar inmiddels al druk mee gespeeld is. Het was een dag om nooit meer te vergeten. We willen alle vrijwilligers bedanken die deze onvergetelijke dag mogelijk hebben gemaakt en dan vooral Claudia en Henny, die ons de hele dag begeleid hebben. Ook wil ik Shirley Speerstra bedanken dat ze ons heeft aangemeld voor deze speciale dag.
img_0709-kopie

img_0711-kopie