Isis in de efteling.

Efteling Bosrijk

Een tijdje geleden kwamen er drie dames van stichting de Knoevel bij ons op bezoek. We waren opgegeven voor een verwendag voor Isis. Het werd niet 1 dag maar 3 dagen Efteling Bosrijk voor het hele gezin. De grote zussen van Isis, Marthe en Yarah vonden het geweldig en hebben de dagen voor vertrek afgeteld.

We verbleven in een prachtig huisje in Bosrijk. De (kinder)campagne stond klaar!
Het is een prachtig park waar sprookjes nooit ver weg zijn. Klaas Vaak komt verhaaltjes vertellen en een toetje in het restaurant is een echt feestje!

We hadden drie dagen toegang tot de Efteling. Het sprookjesbos vond Isis het leukst, het vrolijke muziekje van de Indische waterlelies was favoriet! Yarah’s favoriet is droomvlucht en Marthe kan geen genoeg krijgen van de achtbanen!
Omdat het voor Isis best vermoeiend is al die indrukken was het heel fijn om ook even de rust op te kunnen zoeken in het park en het huisje.
Samen met de twee zussen, mama, oma en tante van Isis hebben we hier 3 heerlijke dagen gehad en kijken we terug op heel veel mooie momenten samen met ons mooie meisje Isis.

Iedereen van stichting de Knoevel bedankt! Het is echt geweldig dat jullie dit mogelijk hebben gemaakt.
Veel liefs,
Ingrid