Verwenarrangement Yadé

Heerlijk hebben wij mogen vertoeven in Centerparcs! Bij aankomst konden wij meteen het huisje in, het was groot en hadden allemaal een eigen slaapkamer. Nadat we onze spulletjes hadden uitgepakt zijn we op verkenning uit gegaan in het park. Het was heel warm, dus het was wel fijn dat alles zo beschut lag door de vele bomen. Hierdoor was het koel en konden we ook buiten spelen. Er was een gezellige Plaza, maar natuurlijk wilden Yadé en Kyell meteen gaan zwemmen! En wat hebben we daar lekker kunnen ontspannen: er was een groot zwembad, een verwarmd kikkerbadje voor Yadé, je kon buiten zwemmen en voor papa & mama was er een heerlijk bubbelbad 😉 In de middag gingen of papa of mama terug met Yadé naar het huisje zodat zij rustig haar slaapje kon doen. Wij konden dan lekker in onze tuin in het zonnetje zitten! We hebben zelf gekookt, Chinees gehaald en pizza’s besteld. Even alle remmen los!! Verder hebben we niet zoveel gedaan, behalve lekker ontspannen en relaxen, zwemmen, zonnen, eten, uitslapen. Maar boven alles: lekker samen zijn met ons allen! Kyell had al snel vriendjes gemaakt en was zowat de hele dag in het water te vinden. Voor hem was het net zo hard nodig om eens even helemaal te kunnen ontspannen. Yadé heel volop genoten van het kikkerbadje, de andere kindjes daar en de warme bubbels van het bubbelbad. En papa en mama? Die hebben vooral genoten van het zichtbare genieten van de kids!!! Knoevel, wij willen jullie heel erg bedanken. Dankzij jullie hebben we even nergens aan hoeven denken en weer kunnen opladen!

knoeveldag van eowyn.
Lee-Jay naar Moviepark