Lee-Jay naar Moviepark

Donderdagmorgen 8:30 vol enthousiasme gingen we op weg naar Moviepark in Duitsland.

Eerst gingen we lekker ontbijten een broodje/donuts met chocomel/koffie
Lee-Jay wilde in de Jimmy Neutron achtbaan dus hup in de rij, gelukkig viel het mee met de wachtrij. Hij vond de achtbaan super cool.
Samen in de spongebob waterattracties geweest hier werden we nog goed nat, maar dat was niet erg omdat het weer goed was 25graden.
Lee-Jay wilde in een attractie waar hij kwa lengte maar net in mocht, mama durfde niet dus dan maar met papa, en wat vond hij het geweldig (mama vindt het maar niets dat hij hier in ging haha).

Na een mooie dag werd iedereen verzocht het park te verlaten inmiddels was het bijna 20:30uur.
Helemaal in zijn nopjes was Lee-Jay want we zouden naar een hotel gaan in de buurt om lekker te slapen om de volgende ochtend weer naar Moviepark te gaan.
Toen we aan kwamen bij het hotel was hij (wij ook trouwens) helemaal onder de indruk hoe mooi het was.

Na dat we allemaal een douche/bad hebben genomen zijn we onder in de lobby nog gezellig een drankje gaan doen.
We zijn lekker gaan slapen.
Smorgens goed uitgerust wakker geworden wassen/aankleden en hup naar onder voor een heerlijk ontbijt (was super).

Uitgecheckt en weer op weg naar Moviepark.
In attracties geweest waar we de dag van tevoren niet aan toe waren gekomen.
In de Ice Age 4D film geweest, wat hebben we gelachen.

Als laatste hebben we de autostunt show gekeken dit was heel erg leuk en Lee-Jay heeft hier met open mond en zoveel enthousiasme naar gekeken geweldig om te zien dat hij veel plezier eraan had.
Het was tijd om richting huis te gaan. Stichting Knoevel wij hebben super genoten van jullie aanbod. Dank je wel hiervoor.
Dikke knoevel van Lee-Jay, Jaimy en Papa en Mama.
20160818_204517_resized

20160819_164831_resized