Schitterend ! Merci !

Het was schitterend ! Merci !

Moe maar voldaan en met een enorme grijns op mijn gezicht heb ik net nog de foto’s terug gekeken en de dagen besproken met mijn vriend. Wat was het geweldig!

We zijn woensdag morgen rond half 11 vertrokken nadat we het de kinderen bij oma thuis verteld hebben..
En wat waren ze door het dolle heen en het duurde natuurlijk te lang eer we daar waren!

We zijn aangekomen en ons gaan melden en inchecken en toen meteen het park in gegaan het was teveel en ze wilde alles tegelijk en meerdere malen dat Ferry vroeg mama komen we echt morgen en overmorgen ook nog want anders dan wil ik nog een keer hierin…het was niet druk dus veel attracties hadden we al gebruik van gemaakt woensdag. En wat boften we met het weer. Half 6 begon t te stortregenen en onweren we zijn toen terug naar het hotel gelopen en hebben spullen uit de auto gehaald. Nadat we alles ingeruimd hadden in de hotel kamer hebben de kids lekker in bad gezeten toen de kids uit bad kwam kregen we even de schrik voor de 2 de keer deze week was fynn zijn mic-ky button eruit na half uur overleg besloten het zo te laten en aan te kijken hoe hij het nu verder op eigen kracht doet met gewone bijvoeding dit is eng maar ook een opluchting na een beetje van de schrik bekomen te zijn ons verder verzorgd en aangekleed, we hadden die avond gereserveerd in het restaurant in het hotel maar was wel pas om 20.00 plaats maar dat was toch ook fijn die eerste dag we hadden alle tijd. We hebben heerlijk gegeten daar maar de kinderen waar natuurlijk doodop..eenmaal terug op de kamer hebben ze nog even Efteling tv gekeken en zijn toen in slaap gevallen, en wij ook. Was een geslaagde maar vermoeiende eerste dag!

Dag 2, omdat het ontbijt buffet zo ver als vol was en er alleen om 10 uur nog plek was en dit laat is als je vroeg het park in wil mochten we gebruik maken van roomservice op het hotel hun kosten dit vonden de kinderen en wij natuurlijk geweldig…met zijn 4e heerlijk ontbijten op bed. Heerlijk begin van de dag erna ons op het gemak verzorgd en aangekleed en hop snel naar het park voor nieuwe avonturen..fynn was voornamelijk helemaal gek van Jokie en jet en had ons dan ook al snel zover dat hij een Jokie knuffel kreeg en Ferry een jet knuffel..na 2 x in carnaval festival met Jokie en jet mochten we van fynn dan verder het park in. Ferry ging maar al te graag weer alle achtbanen af en alleen de baron heeft hij overgeslagen die vond hij dan toch net iets te eng..pirana vonden ze beide schitterend vooral als juist mama en Jordy zeiknat eruit kwamen verder genoot fynn onwijs van fata morgana en de droomvlucht…sprookjesbos was ook erg indrukwekkend en wat was het weer genieten om hun zo zorgeloos gelukkig te zien. We hebben het park nog bekeken via het treintje op het laatst van de dag en de dag in park afgesloten met frietjes. Daarna zijn we terug naar het hotel gelopen en kids weer heerlijk in bad geweest ( dit was ook wel hard nodig na zo een dag met lolly’s en suikerspinnen en noem maar op). Toen de boefjes moe maar voldaan in bed lagen duurde het dan ook niet lang voordat ze heerlijk lagen te dromen. Het hotel had een babyfoonservice en hier hebben mama en Jordy erna nog een uurtje gebruik van gemaakt en zijn lekker even op het terras nog gaan zitten een uurtje en toen ook moe gesloopt maar voldaan het bed in gegaan!

Dag 3,

Helaas de laatste dag de jongens nog even lekker in bad mama en Jordy spullen in gepakt en nadat iedereen klaar was en spullen klaar stonden lekker gaan ontbijten in de grote zaal..fynn is gek op de croissantjes en Ferry wilde zowat alles proeven en eten dus onzen buiken weer vol gegeten spullen op de kamer gepakt sleutel in geleverd en park weer in gegaan en voor te beginnen Jokie en jet ta ta tatataa Tata en weer was het genieten met fynn..Jordy en Ferry gingen in vogelrok die hadden nu wel gezien met carnavalfestival haha…erna de theekopjes nog een keer maar daar mochten de jongens samen in zonder mama, mama had t vorige dag een keer geprobeerd maar kwam er zo misselijk uit dat ik dat niet meer riskeerde jongens lagen natuurlijk dubbel daar om. Vandaag toch even het winkeltje van Jokie en jet in waarna ze zich beiden een drink beker van Jokie en jet hebben uitgezocht. Toen weer verder het park in gegaan nog een x de bobslee en wat achtbanen af nadat we even een frikandellen broodje gegeten hadden en wat gedronken hadden ook de fata morgana en droomvlucht nog een keer mee gepakt en met de bootjes rond het park. Tegen 3 uur was fynn in slaap gevallen wij doodop en Ferry zei ook mama vandaag is het best druk en ik ben niet moe maar mijn benen wel hebben we besloten richting de auto te lopen maar richting de auto kwamen we nog langs een kraam waar je met ballen in een net moest gooien en kon je grote knuffel winnen dit wilde Ferry natuurlijk ook nog even proberen en bij de 6 de worp van Jordy en Ferry was t raak, Ferry dolgelukkig hij had zijn knuffel ook kwamen we nog langs de traptrein die had hij nog niet gehad dus die ook nog even meegepakt samen met Jordy! Fynn sliep nog steeds en mama heeft genietend zitten kijken naar haar jongens. Nou mama dit was echt leuk wat lief dat Harrie dit voor ons geregeld heeft was alles wat hij steeds zei! Eenmaal bij de auto laatste spullen erin knuffelverzameling op de achterbank en op naar huis!

Nagenietend van geweldig mooie dagen! Wat hebben wij genoten! En wat was het manjefiek de kids zo dankbaar en genietend te zien!!!

Ik weet niet hoe ik jullie kan bedanken het is in woorden niet uit te drukken!!!!

Echt 1000 maal dank voor deze geweldige dagen!!
Kids zijn helemaal total loss in slaap en wij…wij genieten nog heerlijk na!

Heel veel liefs van een heel dankbaar gezin!!

bedankt !!!!!!
Naar de kermis en ook nog een boottocht !